Продавець ⭐ COSMETICS ⭐ розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
661 відгук
⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐
+380 (95) 354-08-86Vodafone
Додати відгук

Про нас

Полювання за якістю.. Чому не варто купувати в сумнівних інтернет магазинах?!

Кількість інтернет-магазинів в Україні з кожним роком зростає на 15%. За даними "Українського процесингового центру" 2828 сайтів заробляють в інтернеті. Мало хто замислюється про кількість сайтів, які так і не змогли вийти на стабільний дохід і закрилися на початку свого шляху. За статистикою 95% підприємців протягом року закривають свій бізнес і несуть збитки за своєю не досвідченості та некомпетентність у сфері торгівлі. Випливає закономірне питання: "Що пішло не так?". До закриття магазинів ведуть безліч причин, починаючи з актуальності продаваних товарів і закінчуючи їх поганою якістю і не відповідності при доставці до клієнта.

У гонитві за швидкою покупкою вподобаного Вам товару багато забувають про оцінку надійності магазину. Вам знадобиться витратити всього лише пару зайвих хвилин перед оформленням замовлення:

  • Відгуки про магазин;

У хорошого магазину завжди будуть хороші відгуки. Успішні магазини спеціально акцентують вашу увагу на відгуки інших покупців. Немає нічого краще, ніж реклама товару від інших споживачів. Ви можете знайти відгуки покупців на головній сторінці сайту у верхній панелі або з самого низу сайту (підвал сайту). Сайти без відгуків - гучний дзвінок про якість послуг або товарів.

  • Повернення товарів;

Кожен продавець, упевнений в якості своїх товарів, розписує детальну інформацію та умови повернення в разі браку або не відповідності товару до фотографії. Немає сенсу приховувати розділ повернення, якщо в тебе не буває повернень. Перед оформленням замовлення - зверніть увагу на умови повернення. У поганих інтернет-магазинів їх просто немає. (або заховані за складним дизайном сайту).

  • Якість обслуговування;

Зверніть увагу на швидкість обробки вашого замовлення і якість обслуговування менеджером магазину. У лідерів ринку команда складається з професіоналів. Критерії спілкування: правильне вітання (Назва магазину, ім'я); знання товарів; культура спілкування. Якщо дирекція не може виховати співробітника, вони тим більше не зможуть знайти хороших постачальників.

  • Лояльність покупців.

Магазини з безліччю програм лояльності покупців (Знижки, акції, бонуси, привітання на дні народження) особливо активно стежать за якістю товарів і послуг. Немає сенсу витрачати зусилля на лояльність покупця (його бажання купувати у вас ще), якщо ви продаєте поганий товар. Свідомо продаючи поганий товар - інтернет-магазин відмовляється від повторних покупок клієнта.

Сподіваємося ця інформація буде корисною для вас. І вам простіше буде орієнтуватися в нетрях інтернету і якості інтернет-магазинів.

Інформація про компанію

Назва:
⭐ COSMETICS ⭐
Тип компанії:
Виробник, Торгова компанія

Організаційно-правова форма та капітал

Рік заснування:
2016

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner